พรทิพย์ สัมปัตตะวนิช.2547.การตลาดเพื่อสังคม.กรุงเทพฯ : โรงพิมพ์มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์. เสรี วงษ์มณฑา.2547.ครบเครื่องเรื่องการสื่อสารการตลาด. ฯกรุงเทพ.: ธรรมสาร. Andreasen A.R. 1995. Marketing social change: changing behavior to promote health, social development and the environment. Jossey-Bass Publishers, San Francisco. Andreasen A.R. 2001. Ethics in social marketing. Washington, D.C.: Georgetown University Press. Duncan, T.2005.Principle of Advertising and IMC.London: McGraw-Hill Irwin. Duncan, T.2002.IMC: Using Advertising & Promotion to Build Brands.New York: McGraw-Hill. George, E.B.and Michael, A.B.2003.Advertising and promotion An Integrated Marketing Communication Perspective.Boston: McGraw-Hill Irwin.