รหัสวิชา : 870-221
ชื่อวิชา : ความตระหนักรู้ทางวิทยาศาสตร์
Subject Name : -

รหัสวิชา : 870-221    ชื่อวิชา : ความตระหนักรู้ทางวิทยาศาสตร์   -
    ปีการศึกษา : 2558   ภาคการศึกษา : 1

การตลาดเพื่อสังคม2547พรทิพย์ สัมปัตตะวนิช  Link
ครบเครื่องเรื่องการสื่อสารการตลาด2547เสรี วงษ์มณฑา  Link
Marketing social change: changing behavior to promote health, social development and the environment1995Andreasen A.R.  -
Ethics in social marketing2001Andreasen A.R.  Link
Principle of Advertising and IMC2005Duncan, T.  -
IMC: Using Advertising & Promotion to Build Brands2002Duncan, T.  -
Advertising and promotion An Integrated Marketing Communication Perspective2003George, E.B.and Michael, A.B.  -


พรทิพย์ สัมปัตตะวนิช.2547.การตลาดเพื่อสังคม.กรุงเทพฯ : โรงพิมพ์มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์.
เสรี วงษ์มณฑา.2547.ครบเครื่องเรื่องการสื่อสารการตลาด. ฯกรุงเทพ.: ธรรมสาร.
Andreasen A.R. 1995. Marketing social change: changing behavior to promote health, social development and the environment. Jossey-Bass Publishers, San Francisco.
Andreasen A.R. 2001. Ethics in social marketing. Washington, D.C.: Georgetown University Press.
Duncan, T.2005.Principle of Advertising and IMC.London: McGraw-Hill Irwin.
Duncan, T.2002.IMC: Using Advertising & Promotion to Build Brands.New York: McGraw-Hill.
George, E.B.and Michael, A.B.2003.Advertising and promotion An Integrated Marketing Communication Perspective.Boston: McGraw-Hill Irwin.