ขนงกรณ์ กุณฑลบุตร.2545.การจัดการระหว่างประเทศ.: กรุงเทพมหานคร.โรงพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย. วรวรรณ องค์ครุฑรักษา.2547.การโฆษณาระหว่างประเทศเบื้องต้น.: กรุงเทพมหานคร.จรัลสนิทวงศ์การพิมพ์. วรวรรณ องค์ครุฑรักษา.2553.การสื่อสารการตลาดระหว่างประเทศเบื้องต้น.: กรุงเทพมหานคร.บริษัท 21 เซ็นจูรี่ จำกัด. อัควรรณ์ แสงวิภาค.2554.การตลาดระหว่างประเทศ.กรุงเทพมหานคร.สำนักพิมพ์มหวิทยาลัยเกษตรศาสตร์. อภิรัฐ ตั้งกระจ่าง.2545.การตลาดระหว่างประเทศ.: กรุงเทพมหานคร.บริษัทธรรมสาร. Jain, S.1996.International Marketing Communication.(5th ed.).OH: South Western. Shimp, T.A.2003.Advertising, Promotion, and Supplemental Aspects of Integrated Marketing Communication.(6th ed.) OH: South Western. Solis, B.and Breakenridge, D.2009.Putting the Public Back in Public Relations: How Social Media is Reinventing the Aging Business of PR.NJ : Pearson Education. Smith, PR & Zook, Ze.2011.Marketing Communications: Integrating offline and online with social media.KoganPage.