รหัสวิชา : 870-326
ชื่อวิชา : การสื่อสารการตลาดระหว่างประเทศ
Subject Name : -

รหัสวิชา : 870-326    ชื่อวิชา : การสื่อสารการตลาดระหว่างประเทศ   -
    ปีการศึกษา : 2558   ภาคการศึกษา : 1

การจัดการระหว่างประเทศ2545ขนงกรณ์ กุณฑลบุตร  -
การโฆษณาระหว่างประเทศเบื้องต้น2547วรวรรณ องค์ครุฑรักษา  -
การสื่อสารการตลาดระหว่างประเทศเบื้องต้น2553วรวรรณ องค์ครุฑรักษา  -
การตลาดระหว่างประเทศ2554อัควรรณ์ แสงวิภาค  Link
การตลาดระหว่างประเทศ2545อภิรัฐ ตั้งกระจ่าง  -
International Marketing Communication1996Jain, S.  -
Advertising, Promotion, and Supplemental Aspects of Integrated Marketing Communication2003Shimp, T.A.  -
Putting the Public Back in Public Relations: How Social Media is Reinventing the Aging Business of PR2009Solis, B.and Breakenridge, D.  -
Marketing Communications: Integrating offline and online with social media2011Smith, PR & Zook, Ze.  -


ขนงกรณ์ กุณฑลบุตร.2545.การจัดการระหว่างประเทศ.: กรุงเทพมหานคร.โรงพิมพ์แห่งจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย.
วรวรรณ องค์ครุฑรักษา.2547.การโฆษณาระหว่างประเทศเบื้องต้น.: กรุงเทพมหานคร.จรัลสนิทวงศ์การพิมพ์.
วรวรรณ องค์ครุฑรักษา.2553.การสื่อสารการตลาดระหว่างประเทศเบื้องต้น.: กรุงเทพมหานคร.บริษัท 21 เซ็นจูรี่ จำกัด.
อัควรรณ์ แสงวิภาค.2554.การตลาดระหว่างประเทศ.กรุงเทพมหานคร.สำนักพิมพ์มหวิทยาลัยเกษตรศาสตร์.
อภิรัฐ ตั้งกระจ่าง.2545.การตลาดระหว่างประเทศ.: กรุงเทพมหานคร.บริษัทธรรมสาร.
Jain, S.1996.International Marketing Communication.(5th ed.).OH: South Western.
Shimp, T.A.2003.Advertising, Promotion, and Supplemental Aspects of Integrated Marketing Communication.(6th ed.) OH: South Western.
Solis, B.and Breakenridge, D.2009.Putting the Public Back in Public Relations: How Social Media is Reinventing the Aging Business of PR.NJ : Pearson Education.
Smith, PR & Zook, Ze.2011.Marketing Communications: Integrating offline and online with social media.KoganPage.